Bekijk onze webinars en ontdek hoe Microsoft 365 Copilot uw organisatie kan helpen slimmer te werken. Onze experts helpen u bij de implementatie, bedrijfswaarde en adoptiestrategieën op lange termijn zodat u alles uit uw AI-investering haalt. Leer hoe u uw IT-omgeving voorbereidt, echte resultaten boekt en uw medewerkers helpt om het meeste uit AI te halen.
Klaar voor een betere werkplek? Wij bieden u meer informatie over beveiligingsbeoordelingen en vision workshops voor een succesvolle organisatie.
Bedrijfswaarde creëren met AI? Neem contact & ontdek hoe visie- en waardeworkshops het volledige potentieel van Copilot voor uw organisatie onthullen.
AI integreren in uw organisatie? Neem contact op voor meer informatie hierover en voor proof of value-workshops die de bedrijfscontinuïteit garanderen en uw Microsoft 365-investering maximaliseren.
Voordat u Copilot implementeert, moet u ervoor zorgen dat uw gegevens goed georganiseerd zijn, dat uw beveiliging correct is ingesteld en dat er duidelijke regels zijn voor het beheer van informatie. Het uitvoeren van een technische gereedheidsbeoordeling wordt aanbevolen om de gereedheid op tenantniveau, gebruikersniveau, identiteitsbeheer en compliancekaders te evalueren om problemen zoals onbetrouwbare resultaten of ongeoorloofde toegang tot gevoelige informatie te voorkomen.
Leiderschapsondersteuning is essentieel omdat leidinggevenden de toon zetten voor de rest van de organisatie. Wanneer leiders Copilot actief gebruiken en aanbevelen, stimuleert dit bredere invoering binnen de organisatie. Daarnaast helpt betrokkenheid van het leiderschap bij het opstellen van duidelijke AI-strategieën, -beleidslijnen en het beveiligen van gegevens om informatielekken zowel extern als intern te voorkomen.
Begin klein met een doelgroep van ambassadeurs die AI willen omarmen in verschillende afdelingen. Deze eerste groep helpt bij het identificeren van wat nodig is voor een succesvolle implementatie en stimuleert verandering. Zodra het goed loopt met deze groep, breidt u geleidelijk uit naar andere afdelingen door specifieke use cases te identificeren en een community te creëren om kennis, tips en best practices te delen.
Voordat bedrijven Copilot gebruiken, moeten ze basismetingen instellen om de voortgang bij te houden. Naast de standaard gebruikscijfers moeten organisaties een hogere omzet (door meer tijd door te brengen met klanten), het welzijn van werknemers (minder stress en een betere balans tussen werk en privéleven), productiviteitswinsten (tijd bespaard op repetitieve taken) en kwaliteitsverbeteringen in de werkoutput meten. Zo bleek uit het voorbeeld van de Zweedse bank een betrokkenheid die 7% hoger lag en een besparing van 2,5 uur per werknemer.